Friday 15 April 2011

Calon Bersama Anwar Di Grand Finale Samariang - 14-4-2011























4 comments:

  1. Wow syabar di atas sokongan penduduk kuching...InsyaALLAH jika bersatu hati, kita akan berjaya kali ini...nasihat kepada calon:jadikan apa yg lepas sebagai panduan dan teladan..penuhi keperluan rakyat dan jang lupa makanan rohani utk pembentukan jiwa insan yg lebih mulia (bagi mengelakkan gejala sosial berleluasa-gangsterisme,maksiat,ragut dll.)rakyat dahagakan ilmu pengetahuan..kurangkan program berbentuk hiburan kerana terlalu lebih hiburan akan mengundang masalah sosial.Jangan lupakan masyarakat kaum lain keran mereka juga saudara kita...Islam itu indah,tunjukkan keindahan Islam itu sebagaimana yg diajar oleh Rasulullah s.a.w. junjungan kita.

    Kita dengar suara keramat rakyat.InsyaALLAH kejayaan itu milik kita.

    ReplyDelete
  2. saya pengundi di DUN semariang mahu balik kcg sarawak ada siapa mahu sponser tiket pergi balik kl kuching. call saya 0128562426. sekarang duduk kl

    ReplyDelete
  3. Walaupun Ahmad Nazib masih berpolitik orang kampung. Saya tak akan undi Nazib kerana janji2 yg diberi oleh Nazib dan Anwar tak masok akal.

    Harga minyak tetap akan naik dan sekira kitak cuba turun harga minyak, tak lama minyak akan habis. PKR tak pernah terfikir apa akan kitak tinggalkan utk anak2, cucu2 dan generasi akan datang.

    Bagi Datuk Jo, dia ada byk strategi atau backup plan bila minyak akan habis (e.g. Hydro Car, Biofuel, etc). PKR mana ada.

    ReplyDelete
  4. Sri Mrs.Kojack.. PKR beri sokong kepada Bible diterjemah kepada bahasa melayu. Dah buku tu dipanggial Al-Kitab. Buku itu mula ditulis dalam bahasa Indonesia. Nama Tuhan ditukar kepada Allah. Nama Jesus ditukar kepada nama Nabi Isa.

    Kenapa nak pakai bahasa arab. kenapa tak pakai bahasa asal Roman Katolik.

    Dah ini buku datang dari orang Roman yg tukar nama Nabi Isa kepada Jesus. Nama Jesus itu asal dari perkataan Roman iaitu Ze'us', Tuhan lama orang Roman. Selepas itu kenapa Jes'us'.

    Tak lama lagi, PKR akan menjemput orang islam jadi kristian. Banyak negara2 barat mahu Bible diterjemah kepada bahasa melayu bukan sahaja demi politik tapi cuba merosakkan umat2 islam di Malaysia. Ini adalah tektik negara barat.

    Ingat Mrs Kojak, bila kita Mati dan Allah tanya kamu kenapa kamu memberi sokongan kepada mereka yg nak menghancurkan agama kita, fikirlah.

    ReplyDelete